byword FOR

Місія та цінності

НАША МІСІЯ

Створювати нові можливості для бізнесу наших клієнтів та допомагати у якнайповнішій реалізації їхнього потенціалу та бізнес-ідей.

 

 

Наш слоган

УОСОБЛЕННЯ УСПІХУ / BYWORD FOR SUCCESS

НАШІ ЦІННОСТІ

  • Ми добре розуміємось на тому, чим займаємось, та любимо це;
  • Ми добре розуміємось на тому, чим займаються наші клієнти, та поважаємо це;
  • Ми впевнені у тому, що кожен клієнт є унікальним та вимагає індивідуального підходу;
  • Ми віримо в те, що взаємна довіра та взаємна повага є запорукою успішної співпраці;
  • Інтереси та задоволеність клієнтів є нашим найвищим пріоритетом;
  • Ми практикуємо оптимістичний погляд на речі та впевнені у тому, що невирішуваних проблем не існує.

НАША ФІЛОСОФІЯ

Філософія нашої фірми увібрала в себе усі цінності, які ми сповідуємо по відношенню до нашої улюбленої справи, до наших клієнтів, до життя взагалі.

Нашу філософію можна охарактеризувати таким чином.

Ми – компанія, яка має глибоке коріння, традиції та значний досвід у тому, що ми робимо. При цьому, ми не боїмося експериментувати, постійно розвиватись та дізнаватись щось нове.

Ми віртуозно володіємо словом та, застосовуючи його на практиці, вирішуємо поставлені перед нами завдання якнайкраще.

 

Світ різноманітний, всі люди різні. Напевне, неможливо бути ідеальним чи найкращим для всіх та в усьому. Хтось найвище цінує швидкість роботи, хтось – якість, хтось – вартість, хтось – лояльність, хтось – конфіденційність, хтось – престижність, хтось – усе разом з переліченого або у різних комбінаціях.

Проте у своєму розвитку в напрямі досконалості та гармонії ми прагнемо бути в очах наших клієнтів та партнерів беззаперечним символом та уособленням саме тих якостей, які вони цінують найбільше.

Наша філософія знайшла своє відображення у назві фірми та її логотипі.

НАШ БРЕНД

Слово byword взяте з англійської мови, в якій воно досить полісемантичне.

Зокрема воно використовується в значенні «прислів’я», тобто це короткий вислів, який несе певну мораль, підказку, істину, перевірену часом, – речі, які пройшли крізь століття, але не втратили своєї актуальності і сьогодні.

Також воно використовується в значеннях «символ», «синонім», «уособлення», «втілення» чогось неординарного, найкращого в своєму класі.

При цьому саме слово byword не називає конкретно той предмет, який воно опосередковано характеризує, проте дає вказівку та натяк на те, що цей предмет є неординарним та визначним, стоїть осторонь «сірої маси».

 


 

Якщо слово byword розкласти на складники (by + word), воно вкаже нам на специфіку діяльності компанії, що полягає у володінні словом, тобто в умінні вирішувати поставлені завдання за допомогою слова (як висловленого усно, так і викладеного на папері: застосування законів, виступи в суді, підготовка документів тощо).


 

Окрім того, назва фонетично спонукає придбати те (buy + word) (to buy англ. – купувати), що є предметом діяльності компанії, а саме роботу зі словом у найширшому розумінні.

 


 

Графічну комбінацію, що розташована зверху над словосполученням «BYWORD CONSULTING», виконано у вигляді плавника акули серед хвиль океану, що є символом залізної хватки, сили та швидкої реакції у нестандартних ситуаціях.

При погляді під різними кутами графічна комбінація також створює візуальну ілюзію:

Корабля з наповненими вітрилами, що є символом невпинного руху до своєї мети

Пташки, яка злітає у височінь, що уособлює стрімкий рух угору, постійне особистісне зростання

Серфінгіста на дошці, що символізує вміння тримати баланс у найскладніших ситуаціях

Айсберга, що уособлює міць, силу думки, стриманість та розсудливість

Гори як символу стійкості та виваженості позиції

Вогню, що символізує енергію

Капелюх чарівника як уособлення чарівного позбавлення клієнтів від проблем